lørdag den 11. august 2007

Madison - 2

Og saa vendte jeg tilbage til Madison sammen med mit vaertspar for at opleve 'Farmers Market' paa pladsen omkring the state capitol. Et stoerre marked, hvor omegnens landmaend kommer for at saelge deres frugt, groentsager, blomster, maple syrup candy, beef jerky, honning, ost... You name it. Vi blev helt maette bare af de smagsproever vi tiltuskede os paa vejen rundt om det store hvide hovedsaede for statens guvernoer.



Paa vej tilbage fra markedet koerte vi forbi den lokale bisonfarm, hvor vi koebte koed og desuden kiggede med store oejne paa de store dyr (maaske var det mest mig, der var imponeret).

Hiking
Eftermiddagens tidsfordriv var en 2-timers hike med vaertsfamiliens datter i et smukt og varieret moraenelandskab, der hedder Lapham Peak. Dejligt med lidt fysisk aktivitet paa trods af varmen!

I morgen og mandag vil jeg saa vaere i Chicago for at opleve USAs tredjestoerste by. Er allerede lidt nervoes over det der med at koere i downtown Chicago, men mon ikke det gaar. Jeg vil sende jer updates fra mine oplevelser!

Ingen kommentarer: